19 bertukar menjadi 20

o0..ari nih ari gembira..kenapa..? hari ini merupakan hari terakhir peperiksaan akhir semester 2..
dan hari ini juga merupakan hari yang menyebabkan aku kehilangan title 'teen'..
sudah..aku mahu hadiah belajar untuk menghadapi kertas terakhir ini~..

selamat hari lahir kepada diri sendiri..aku hadiahkan diri aku dengan menjawab dengan betul-betul hari ini~..


ps~..*hadiah sudah menanti di rumah* :D


4 Response to "19 bertukar menjadi 20"

  1. Anonymous says:

    wah.. muda lagi ko neh..

    first year ke..?? eh.. kalo first year.. nanti dah second year dah.. haha..

    BTW.. Happy Birthday..!!

    Selamat Bercuti.. Hehe..

    Anonymous says:

    wah.. muda lagi ko neh..

    first year ke..?? eh.. kalo first year.. nanti dah second year dah.. haha..

    BTW.. Happy Birthday..!!

    Selamat Bercuti.. Hehe..

    Anonymous says:

    wah.. muda lagi ko neh..

    first year ke..?? eh.. kalo first year.. nanti dah second year dah.. haha..

    BTW.. Happy Birthday..!!

    Selamat Bercuti.. Hehe..

    d2z says:

    ya..aku 1 tahun..haha..encik verit kn..? aku pon x sure..hehe..slamat bercuti..anyway..kg aku pon dekat kelantan..tp aku x balik kg kot..p kl..jom2

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme