new toy!! Nikon D40~

cool rite..Nikon D40..my friend's dream..my sisters' dream..now it's mine..

Photobucket
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok..its not mine..it belong to my faculty..my dream only to own a DSLR..for the sake who dunno what DSLR mean..it's a Digital Single Lens Reflex..correct me if i'm wrong..

i only took 2 picture with this camera..and i really dunno how to take a good pic..so it's kinda blur..

that's all from now..here'e a few shots..

Photobucket
typical picture using dslr..hee~

Photobucket
there u go..still blur using dslr..*sigh*


ps:all pic are not taken by me(that's why it's a bit blur..)..but it was taken using a nikon D40..njoy~


7 Response to "new toy!! Nikon D40~"

  1. Ky says:

    buat org terkejut ja.
    ingat kan dah beli
    apa specs camera nih?
    malas nak search..
    please state in here. thank you

    oh, that's great! congrats.

    jeles jeles! hahaha

    d2z says:

    @ky haha..terkejut..xkn la nk beli..nnt la list kn spec dia..xpon google ja sndri..hee~

    @aisyah jeles..? huh.bukannya milik aku yang penuh macam mael..*sigh*

    haha..
    sial la nik,mati2 ingt hg pnya~
    Nikon D40 is the very basic DSLR..
    tp jgn la slh kn kamera bila pic blur..hehe~

    d2z says:

    @zack wahaha..aku rasa dah gtau ang zack..kih2..o0..yg tu bkn aku amek..aku kan dlm gambar..sbb tu blur..whee~

    Sephiroth says:

    blur tuh bese la, tak bese lagik, kamera tuh still sama cam camera digital lain, sbb gelap skit shot tuh, mmg blur, pastuh dia nyer allignment bunga tuh, dah salah fokus, sbb tuh jadik camtuh, kalo meja makan camtuh, pki short focal length...

    p/s: ak ada satu D40X

    d2z says:

    @seph oih seph, aku tak paham sangat pun istilah² tu..hee~..lg pon nih camera school aero, xleh laa nk try lebih²

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme