Liverpool & Manchester United & Pes2009 & Tag

First of all, this is a good news for all PES player..Liverpool & Manchester United had been official in PES2009..which is good because we dont have to use those Man Red and Merseyside Reds anymore..(although we can get those patches that fix those name..haha)

cl_manchester_uvsinter_st_amtlion__0828

liverpool_fcvsmanchester_united_08282
i'd read somewhere and its said that the game should be 18+ because of the Liverpool sponsor~ haha

manchester_united_all_0828


-------------------------------------------------------------------------------
~pertama2nya..tag ini akan di jawab dalam bahasa Malaysia..hidup bahasa kebangsaan..wahaha

Terima kasih kepada miss sally encik sallikin kerana menTag aku..
Nama² Timangan
-dd-Rumah

-nik-Kawan-kawan serta rakan-rakan
-d2z-internet


Aku seorang yang….
-Suka main games
-suka shopping online(adhwa yang cakap)
-computer addicted~
-sifat-sifat buruk tu malas nak tulis.heh~

Pets ??
-burung kakak tua yg ekor panjang warna merah..
x ah..tipu ja..rumah aku ada ikan kap, ikan gapi, serta ikan-ikan yg x dikenali.
kambing pon ada jgak kadang2 depan rumah..rasa mcm pets ja..haha

Insan Teristimewa
-Semestinya orang yang istimewa dalam hidup aku

Lagu kesukaan
-semua lagu & ikut mood..klau naik moto tu, lagu kesukaan mesti laa lagu-lagu yg rock-rock..
klau time study, lagu2 kegemaran mesti laa lagu-lagu yang slow-slow..

Makanan Kegemaran
makanan yang belum lagi di makan..tp teringin sgt nk makan..

Warna kegemaran
-hijau dan biru~

Sikap yang membuatkan aku stress
-sikap org-org yg suka buat aku stress..

3 Benda yg mesti ada lam beg aku
-Lab sheet
-calculator
-pencil case

Kali Terakhir aku menangis
-x ingt.. :p

Tag rakan aku
-anda yang mempunyai blog dan ingin membuat tag ini..haha..


3 Response to "Liverpool & Manchester United & Pes2009 & Tag"

  1. Anonymous says:

    i remember when was the last time you cried! peace :P

    Anonymous says:

    heh...
    miss sally ye...
    ces...
    terima kasih kerana sudi menjawab tag ini..
    muehehehe... PEACE..!!

    d2z says:

    tidak bermaksud aa incik sally..o0..pegi mcd ya..x sempat nk pesan beger..grr..

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme