23 years old and counting...

dua puluh tiga kucing berlari,
mana nak sama si kuda belang,
dua puluh tiga tahun umur hari ini,
___________________________
(isi tempat kosong) xda idea. hahaha

sila abaikan pantun mengarut tu..

btw, my niece called, and...

khayra:     happy birthday pachu!!
me:           terima kasih khayra
khayra:     terima kasih jaa kaaa?
me:           pastu nk ckp apa?
khayra:     cakap laa thank you
i was like -__________-
she's turning 4 kot this year..ka 5 tah.. :-\

Check out my previous birthday posts.
19 bertukar menjadi 20
21 years old, 21 wishlists
i'm 22

usually, i'll buy something for my self, but this year, since i bought this, i just assumed it's my early birthday present. lol

oh. esok last paper for this semester.

kbye have fun :)

ps: m getting old.. -_____-


powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme