KL trip minggu hadapan~

entri kali ini aku sudah mula menulis dalam bahasa malaysia..yah..pada mulanya memang aku ingin menulis dalam bahasa inggeris..untuk memantapkan bahasa inggeris aku kononnya..
tetapi..kwn2 aku mengatakan bahasa inggeris aku sudah cukup bagus aku rasa kurang seronok menulis dlm bahasa inggeris..aku lebih sukakan bahasa malaysia..yeh~

........

ya..aku akan ke Plaza Lowyat minggu hadapan mungkin..
pc baru aku 'mungkin' akan mempunyai specifikasi seperti berikut..

Intel Core 2 Quad Q6600
Abit IP35-P
Team Elite DDR2/ Crucial DDR2 800MHz
500GB Seagate 7200.11 SATA2 32MB HDD
HIS HD 3870 IceQ 3 Turbo HDMI Dual DL-DVI & TV 512MB GDDR4 PCIe
Pc Power and Cooling PSU 610Watts
Cooler Master CM690 casing


ada apa2 kekurangan..? tambahan..?


3 Response to "KL trip minggu hadapan~"

  1. Anonymous says:

    nice pc spec u have there..

    nik..
    member aku suggest better amek power lbh,610 tu x cukup dia ckp..
    n dia tnya,ini aja ke yg hg bleh buat..
    sbb dia ckp kalau bajet 4k patut dpt buat lbh bnyk..
    hehe
    just nk bgtau itu aja..
    apa2 pn..nnt aku nk tgk pc hg!!

    d2z says:

    okeh..tgk laa bajet aku brapa satgi..ya..nnt aku akan post..ari nih aku akan p lowyat beli..ngehehehe..bajet camnih actually 3.5k ja..aku rasa laa..

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme